Darmowa dostawa od 5 000,00 zł

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Reklamacje - informacje ogólne

Reklamacja produktu

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Czas na zgłoszenie to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określone zostały inne warunki.

Reklamacja bezpośrednio u producenta (door to door)

Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe.

Zasady serwisowania towaru z tytułu gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych, opisane są w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub stronie producenta danego towaru. Jest to najszybsza forma zgłoszenia reklamacji.

Dodatkowo część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że producent wyśle kuriera po reklamowany towar, a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt) do Ciebie.

Niektóre modele laptopów posiadają również gwarancję realizowaną w miejscu użytkowania sprzetu (gwarancja premium care / next bussines day / on-site), tzn. po zgłoszeniu usterki serwis producenta dokona wymiany wadliwego elementu już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki w miejscu jego użytkowania!

Reklamacja złożona bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji

 

Reklamacja złożona za pośrednictwem topcomp.pl 

W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją zewnętrzną producenta, jesteśmy jedynie pośrednikiem w jej realizacji. Termin rozpatrywania oraz przebieg opisany jest w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie producenta.

 

Reklamacja krok po kroku

1. Wybierz sposób w jaki chcesz dokonanać reklamacji produktu. 

2. Skorzystaj z formularza reklamacyjnego:

- dostępnego na stronie producenta -> Link

- lub zgłoś do naszej firmy -> Link

Jeśli potrzebujesz pomocy przy odesłaniu produktu do naszej firmy prosimy o kontakt: serwis@topcomp.pl lub tel 74 667 40 50. 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 71 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-09-16
PROFESJONALIZM - nic dodać - nic ująć
2024-09-15
obsługa w sklepie znakomita .Pozdrawiam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel