Dodaj produkty podając kody
Reklamacje - informacje ogólne
Reklamacja produktu
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Czas na zgłoszenie to zwykle 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określone zostały inne warunki.
Reklamacja bezpośrednio u producenta (door to door)
Większość towarów dostępnych w naszej ofercie posiada gwarancję producenta, która jest realizowana bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe.
Zasady serwisowania towaru z tytułu gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych, opisane są w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub stronie producenta danego towaru. Jest to najszybsza forma zgłoszenia reklamacji.
Dodatkowo część towarów objęta jest gwarancją typu door-to-door co oznacza, że producent wyśle kuriera po reklamowany towar, a następnie tą samą drogą go odeśle (na swój koszt) do Ciebie.
Niektóre modele laptopów posiadają również gwarancję realizowaną w miejscu użytkowania sprzetu (gwarancja premium care / next bussines day / on-site), tzn. po zgłoszeniu usterki serwis producenta dokona wymiany wadliwego elementu już w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki w miejscu jego użytkowania!
Reklamacja złożona bezpośrednio w punkcie serwisowym producenta jest najszybszą formą realizacji reklamacji.
Reklamacja złożona za pośrednictwem topcomp.pl
W przypadku gdy towar objęty jest gwarancją zewnętrzną producenta, jesteśmy jedynie pośrednikiem w jej realizacji. Termin rozpatrywania oraz przebieg opisany jest w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie producenta.
Reklamacja krok po kroku
1. Wybierz sposób w jaki chcesz dokonanać reklamacji produktu.
2. Skorzystaj z formularza reklamacyjnego:
- dostępnego na stronie producenta -> Link
- lub zgłoś do naszej firmy -> Link
Jeśli potrzebujesz pomocy przy odesłaniu produktu do naszej firmy prosimy o kontakt: serwis@topcomp.pl lub tel 74 667 40 50.